L-am lasat la apa…. Blogul !

Hi,hi,hi ! Sa curga sampania ! O veste buna si una proasta ! A trecut aceea zi pe care mi-am propus-o ca un beta test pentru blogul meu si i-am dat drumul , prost este ca imi place jucaria asta si am cheltuit deja o noapte si o zi si daca mai pui ca l-am molipsit si pe Dany incepi sa crezi ca Florin are treaba cu vampirismul si se transmite microbul nu gluma 🙂 !

Am un singur mesaj fratilor !

Mai sunt multe de facut si eu sunt pentru prima data pe aici , mi-am propus sa scriu ce cred si asta este si filozofia blogului meu . Nu ma judecati prea tare pentru stangaciile mele in d’ale blogosferei pentru ca este timp , asa ca ……Si Joaca !

Un mesaj special pentru Florin de la Radu din capul mesei :

“Nasule , Nasule !”

“Sa ne traiasca !” – K1

4 responses to “L-am lasat la apa…. Blogul !

  1. marfa ideea cu blogul! imi bagasem nasul putin in calculatorul lui mircea, si vazusem ceva de genul “blogul lui radu”, dar n-am mai apucat sa-l intreb nimic, desi radu, erai si tu langa mine si puteam sa te intreb direct pe tine. am tacut malc si m-am dus acasa, dar n-am gasit nimic in seara aceea. am citit acum un pic din gandurile tale, si l-am “citit” un pic si pe danny, si imi doresc eu ce se intreaba el la un moment dat: sper sa scrieti in fiecare zi, da? v-am pupat si ne vedem la sala

  2. Dana , Dana hacker mic !Am inteles !
    Ok uite un targ : iti faci si tu un blog si mergem mai departe ! Ce zici ? Astept adresa ….

  3. chiar ma incanta ideea. ok, ma bag in blogosfera! dar da-mi detalii, ca nu stiu de unde sa incep. dana_sp2000@yahoo.com. astept un mail

  4. bv felicitari. si uite asa incet incet oamenii seriosi din muzica romaneasca se muta pe blog!

Leave a comment