Biondo sau o poveste despre respect !

Sunt bucuros ca in sfarsit pot sa vad alaturi de multi romani  dincolo de zid ! Dincolo de zidul ignorantei , sau al nepasarii ! Am descoperit un proiect minunat si ma bucur nespus sa vad cat succes are la romanii mei ! Si asta este un pariu castigat ! Muzica buna nu are frontiere ! Profesionalismul, bunul simt , educatia , munca , respectul valorilor , cultura , modestia sunt reteta unui proiect de succes ca Biondo ! Asta sta in spatele valorii lor  RESPECTUL . Sunt oameni care stiu sa respecte oamenii , artisti care stiu sa isi respecte cadoul facut de Dumnezeu prin vocile  minunate cu care sunt inzestrati . Sunt mandru sa pot lucra alaturi de profesionisti si sper ca odata cu  scrierea si a acestui capitol in istoria muzicii noastre agitate romanesti sa desfintam  ideea ca tara noastra nu poate gazdui nasterea unor proiecte de talie europeana sau ca valoarea are granite si la noi sunt disponibili doar geniile si manelele  . NU este asa ! Si am vrut inca o data asa cum am mai facut-o si acum zece ani cu revolutia  Fetei  Verzi  sa demonstram ca putem schimba lucrurile chiar cu riscul de a deranja multa lume si am facut-o . Iata ca o piesa pentru care s-a ales cea mai simpla forma de management si anume doar expunerea melodiei si a artistilor intr-un concurs a devenit dintr-un VIS un proiect de succes  si deja un fenomen , o trupa care are deja zeci de mii de fani si mai mult ca sigur un viitor stralucit mai departe in Romania si in restul lumii . Dar suna frumos nu ?  Intai in ROMANIA si apoi in restul lumii ! Asa inteleg eu patriotismul nu prin modul stupid de a refuza ceva care vine din alta cultura doar pentru faptul ca este strain . Inca ceva pentru toti cei care citesc aceste randuri : AM ales deocamdata TACEREA si sper ca fanii trupei sa nu se supere , dar am preferat sa ii protejam pe artisti de scandalurile mioritice care deja au inceput sa apara si asta din RESPECT pentru cei care iubesc deja Biondo . Promit ca in momentul in care scandalul actual in care se fac eforturi disperate sa fiu atras ( dar sunt deja prea batran🙂 ) o  sa ia sfarsit , vom incepe o campanie de presa care sa poata face cunoscuta tuturor formatia Biondo . Acesta este motivul pentru care am pastrat tacerea si pe intreaga desfasurare a concursului Eurovision . Va multumesc  in numele noilor nostrii prieteni si membrii ai familei K1 ,pentru intreg suportul dat in ultimele saptamani ! …….SI JOACA !  

34 responses to “Biondo sau o poveste despre respect !

  1. Te rog, multumeste le din suflet baietilor de la Biondo pt rabdarea cu noi,si te rog, din partea noastra(a romanilor cinsiti) cere le scuze pt ce s a intamplat si sa nu se supere pe noi din cauza barbarilor din tvr. Noi nu avem nici o vina ca suntem doar atat de miiici…Pacat..Shine e o piesa care ti se lipeste ca scotchul pe piept.In fine, dezamagita dar totusi bucuroasa ca baietii nu s au suparat pe noi iti multumesc Radu ca ai grija de ei.
    Daca in vre un fel pot ajuta de aici din Germania..o fac cu drag!!!Just say something!!
    Hai, tschusssssssssssss!

  2. Auzi Radu mamii Radule
    Du-te acasa baiatule…

    Ce zici tu ca pe forum sunt mii ,milioane de mesaje?
    Sa-ti explic cum stau lucrurile si sa verifici cu ochii tai..
    Un om isi face un cont(la tvr poti sa-ti faci 100 ca nu te da nimeni afara ,nu iti controleaza nimeni ip)si acel om posteaza..daca are chef si nu are ce face poate sa poste pe zi pana la 50 de mesaje..
    Deci mataluta..cand vi pe forum..te uiti asa:la mesaj si la autor..si vezi ce se intampla..
    ptr ca lucr stau asa..pe forumul tvr in ultimul timp sunt activi cam pana in 50 de pers sa zicem(10 dintre acestea au postat in ultima luna,cam de cand a inceput eurovisionul)si acest user ,scrie mesaje,rasp..
    un user s-a inreg pe 23 febr..si pana acum a postat 150 de mesaje(numai el)
    si pe blog la fel..tot aceasi oameni posteaza..plus ca sunt unii care posteaza de 50 de ori..sau isi schimba nickul..

    si ziceai unde sunt sustinatorii lui nico si vlad ,de ce nu iau masuri bla bla?ptr ca au cultura si nu balacaresc ca voi..

    sa te uiti draga radule,mamii sa vezi ce profil au persoanele care posteaza pe youtube..15-23 maj..
    un om mai are servici,scoala,treburi griji..a ca postezi un mesaj pe zi da mai merge..dar sa postezi 100 pe zi?sa migrezi de la un forum la altu ,de la un blog la altu,de la un comentariu de ziar la altu?!?

    ma faci sa rad bre

  3. Ioana iti multumesc pentru post si asa cum am facut de la inceputul carierei mele am sa fac si mai departe , adika imi voi respecta valorile cu atat mai mult ca port pe umeri si responsabilitatea voastra a fanilor !

  4. Anda imi pare rau ca nu ai timp sa surfezi pe net dar daca vei vizita de exemplu site-ul http://www.the petisionisite.com si vei cauta celebra petitie plagiat vei vedea mai bine de 10000 de useri unici care ma indoiesc ca sunt toti in profilul descris de tine . Iti respect opinia si cred ca timpul va demonstra ce trebuie demonstrat . Mai vorbim peste cateva luni despre subiect daca vrei .

  5. Ma numar printre semnatarii acelei petitii…
    Pentru cei care au dubii referitoare la profilul celor care au postat, vreau sa-i asigur ca ,cel putin in ceea ce ma priveste, am semnat o singura data..desi..mi-ar fi placut s-o fac de mai multe ori.In seara finalei, am votat de pe 5 telefoane pentru Biondo.:) Am fost socata de rezultatul televotingului,mai ales ca in cercul meu de prieteni( un cerc destul de mare) nu exista nici macar unul care sa fii votat piesa “Pe o margine de lume”. Oricum, e ultima selectie nationala a tvr-ului la care eu mai votez!
    Nota: Nu sunt o impatimita a “comentariilor”, nu semnez petitii si nu discut pe niciun forum. De ce am facut-o acum?! Pentru ca sunt,repet, mult prea revoltata!! Sper sa se faca dreptate cu acea petitie si cei mai buni (Biondo) sa ne reprezinte anul acesta la Eurovision!
    Respect pentru eleganta…Radu Fornea!

  6. Multumesc Ramona ! Nu este petitia mea si nu inteleg de ce marii nostrii jurnalisti nu fac ceea ce ar trebui sa faca orice profesionist si anume sa ii caute pe initiatorii petitiei . Sunt magulit sa vad ca brusc doar Fornea si Moga sunt singurii justitiari din tara asta , dar nu este asa sunt multii altii care nu sunt persoane publice si doar oameni normali si au dreptul la opinie . Intradevar ei nu ar creste tirajele ziarelor care incurajeaza scandalul daca ar aparea pe prima pagina . Asta e tara noastra si vorba lui Mircea Badea ne ocupa tot timpul .

  7. Eeh raducule ..ce sa-ti fac daca nu ai facut informatica la scoala..te-ai ocupat sa canti playback “fata verde”..macar ai luat si tu niste banuti pe acolo.

    ai uitat ca si pe petitia aceea poti sa-ti schimbi numele?
    te rog sa treci pe la monitorul oficial sa vezi reguli de creare a unei petitii..

    stiu mai multe despre net decat stii tu..

    10.000 de oameni..asta inseamna cam ca o comuna..adica comuna Cirondeaca de jos au votat toti :))

    mi-o si inchipui pe matusa mea care lucreaza intr-un birou “sa ma duc repede sa votez petitia”..
    fa si tu un sondaj..mergi pe strada..mergi cu metroul,si intreaba si tu lumea :cati stiti de scandal,cati ati semnat petitia?

    nici pe petitia initiata de pro tv nu s-au adunat in doar o zi 5000 de voturi..aa am uitat ca la petitia pro s-a cerut si cnp..adresa etc..

    oricum..sa nu te superi pe Nico si Vlad daca vor dori sa te dea in judecata..e dreptul lor + ca au si dovezi..

    sper ca atunci cand ebu vor da verdictul :”pe o margine de lume merge la belgrad” ,sper sa iti ceri scuze public in fata lui nico si vlad,in fata compozitorului,in fata “tuturor comunistilor care au votat aceasta piesa”..

    asta daca ai pantaloni pe tine si nu o sa fi “lasa” ca aia de la antena 3 care nici macar nu se semneaza..aa stai! tu esti acela care scrie..acolo sau furnizeaza informatii

    spalare de creier asta faci
    “sa ascultam adev castigatori shine”

  8. Anda iti respect postul desi cred ca tonul tau nu este cel mai potrivit jignindu-ma prin modul tau de a te exprima atat pe mine cat si pe cei care fac parte din trupa mea fara sa ne cunosti . Eu am pastrat un limbaj decent si am sa o fac si de data asta cu toate ca probabil daca ai fi in locul meu nu stiu daca te-ai mai obosi sa iti raspunzi . Nu am nici o problema cu Nico si nici cu Vlad si nu ai sa gasesti nicaieri in mass media vreo declaratie de-a mea sau de a baietilor de la Biondo care sa jigneasca aceste persoane . Dimpotriva ! Este adevarat ca se promoveaza o adevarata spalare a creierelor in care cad in plasa din pacate persoane ca tine fiind inveninate si manipulate de anumite fituici care trebuie sa isi vanda tirajele pe seama scandalului. Am declarat clar ca nu vreu sa fiu atars in scandalul asta si ca in mod special am tinut secret faptul ca eu sunt in spatele proiectului Biondo tocmai pentru a nu genera conflicte . Marii jurnalisti de presa mondena au inceput sa publice titluri de articole care ma fac vinovat de scandalul asta cu toate ca delaratiile mele publicate contrazic titlurile , dar asta se intampla la noi in tara si asa inteleg unii sa faca presa . Cat despre dat in judecata cel care deja face acest lucru sunt eu si am clientii mei care vor trebuii sa plateasca pentru inventiile si instigarile care le-au publicat .Eu ti-am atras doar atentia ca asa cum eu iti respect dreptul la opinie trebuie respectat si dreptul opiniei celuilat pentru ca asa inleg eu democratia nu doar cand o singura parte are dreptate si detine adevarul absolut . Iti multumesc pentru ca imi vizitezi blogul si iti urez succes in ceea ce faci !

  9. intra pe florin budescu sa vezi ce rahat mananca..da asa cu pofta..

    e da spre disperarea ta si a biondenilor,nico si vlad vor avea un loc f bun la eurovision(nu zic unu,ca ala e deja ocupat)..
    in continuare pe bloguri(vezi florin budescu) se loveste in piesa pe o margine de lume,ca e plagiat,ca e nu stiu cum,ca acum cica e si dupa o melodie cantata la mamaia..

    nu ar fi frumos ca tu aici pe blog sa scrii:
    “Stimati,Romani,haideti sa-i incurajam pe Nico si Vlad..sunt ai nostri..biondo oricum vor veni pe 10 martie”..

    dar tu prin felul in care scrii asa voalat..”am fost managerul Biondo”,parca indemni lumea sa fie incontinuare contra nico si vlad

    ti se pare normal ca fanii tai sa o faca pe nico curva?

    ai trimis petitia non-valoare..f bine tata,f bine..ai primit vreun rasp de la ebu?maine -poimaine e sambata si videoclipul pleaca la belgrad..

    sa stii ca eu am crescut cu trupa ta..k1..si chiar imi placeau unele melodii..dar ma simt dezamagita cum artistii isi dau intre ei una in cap..
    in loc sa tii cu nico si vlad,tu cam instigi spiritele..
    f bine ca esti cu biondo..no problem..

    dar si nico si vlad merita suportul nostru..
    din pacate pe net sunt putini care o sustin pe nico;poate ca au o educatie mai aleasa si nu se preteaza sa se certe pe bloguri,forumuri,coment..

    Numai tu,poti bloca acest circ..!
    Pune-te tu in locul lui Nico si Vlad
    trupa ta k1 sa castige finala eurovision din romania si sa mearga la belgrad..pe langa acuze de plagiat,de difuzari inainte de 1 oct(acuze,fara dovezi,acuze de la neaveniti),sa se faca totul impotriva voastra,sa va insulte,sa va umileasca,sa va injure de tot neamul etc..
    cum ati pleca la belgrad?sa cititi mii de mesaje impotriva?

    lasa-ma cu libertatea de opinie..ca daca e asa..si eu sunt libera sa-ti insult sotia..nu-i asa?
    democratie nu inseamna sa zic :”aia e curva” si apoi sa o tulesc..

    nu stii ca democratia e cea mai periculoasa si mai rea forma de guvernamant?

  10. Anda iti supun atentiei urmatoarele evenimente si intrebari si te las pe tine sa judeci mai departe tocmai pentru ca am promis sa nu ma implic si sa nu acuz pe nimeni de data asta . Cine era forul suprem care putea decide daca melodia lui Vlad si a lui Nico avea o problema ? EBU corect pentru ca nu este un concurs romanesc (ca Mamaia de exemplu ) ci unul european si este in primul rand un concurs intre televiziunii nationale , fondat de televiziuni nationale ! Ok ! In acest caz nu cumva trebuia sa apara cineva oficial dintre organizatori inca de saptamana trecuta de luni in fata opiniei publice si sa spuna : ” Doua secunde dragi romani nu va mai certati aveti rabdare 2 zile am trimis melodia la EBU si cei in masura de acolo vor lua o decizie care TREBUIE , repet TREBUIE respectata ?” Nu sa intamplat asta dimpotriva toata saptamana m-au sunat diversi ziaristi pe mine si probabil pe Moga sa scoata macar o singura declaratie belicoasa . Nu numai ca nu au scos nimic dar probabil ca declaratiile mele si ale baietilor de la Biondo i-au infuriat ca nu arunca cu noroi in nimeni si au inceput sa titreze titluri de genul “Fornea in spatele scandalului ” cu toate ca declaratiile publicate in articole mai jos contraziceau in mod evident titlurile . Ce sa mai intamplat ? Pai sa format o comisie la UCMR la cererea TVR ! Pai cu tot respectul de ce ? Ce legatura avea UCMR cu EBU ? Sa zicem ca UCMR zicea ca piesa este plagiata crezi ca EBU trebuia sa zica la fel ? NU iti spun eu , Moga anul trecut a fost descalificat cand toate comisiile pamantului au zis ca nu e plagiat si neoficial EBU ia transmis lui Dan Manoliu ca daca nu descalifica el melodia din Romania o descalifica cei de afara . Si atunci te mai intreb inca o data de ce sa intrebi Ucmr cand trebuia sa intrebi EBU ? Crezi ca daca Ebu raspundea inca de luni saptamana trecuta printr-un comunicat oficial ca piesa nu este plagiat mai exista vreun scandal ? Nu iti spun eu ! Multi romani s-au simtit jigniti pentru ca nimeni dintre oficiali nu vrea sa tina cont si de parerea lor si ca la toate intrebarile lor ca si ale tale nu a rasouns nimeni in mod oficial , logic si de bun simt asa cum cred ca o fac eu acum pentru tine .Parca cineva nu vrea sa creada ca exista si opinie publica in Romania ,nu doar Fornea justitiarul . Trage tu concluziile mai departe !

  11. Pai aia de la Ebu..v-au ignorat total taica😀

    crezi ca tvr nu a fost inaintea voastra la Ebu asa pe ascuns,cu toate “acuzele”..si astia de la ebu le-au zis :”stati linistiti,lasatii sa-si faca poftele saracii”

    faptul ca cei de la ebu nu au dat nici un comunicat inseamna ca piesa “pe o margine de lume ” merge mai departe la eurovision 2008..

    la moga,imi amintesc ca imediat ia dat rasp(parca moga s-a dus si la ebu cu piesa lor)..

    iar cei de la ebu,nu se implica sa dea comunicate :gata bai nu va mai certati..

    piesa lui moga a fost descalificata nu ptr ca ar fi fost plagiata (1+1=2,si matematica nu se schimba ca si notele muzicale) ci ptr ca a fost difuzata piesa la premiile mtv 2005..ma rog fredonat refrenul..deci ptr asta musiu Raducu..ptr ca s-a dovedit ca a aparut public!

    acest caz cu petitie,este exact ca in cazul ralph..sper sa fi auzit;
    cand tot asa,petitii peste petitii hai sa mergem la parchet sa facem lumina..
    si s-au strans semnaturi(cu cnp,cu adresa-tot tacamu)si ce-au facut?rahatul praf..parchetul,judecatoria le-au ignorat total petitia;nici macar avocatul Tonel Pop nu a avut trecere deci :”caz inchis..next”

    iar eu am fost pe site-ul ebu…sunt multe adrese de email..pe care se pot face/cere solicitari,plangeri?
    ptr ca exista mai multe departamente..

    si inca ceva..
    1)minorii nu au voie sa semneze petitii
    2)la fel si cei tralalala,inapti

    “majoritatea” sunt pusti de 12-19 ani care zic :”nu cunosc muzica,habar n-am dar e plagiat claaaaaaaaaar”..
    daca aceste comentarii ar veni din partea cuiva care macar stie notele muzicale..do re mi fa sol la si do..da domne as mai fi zis..dar asa neaveniti..

    oricum stiu sigur ca tu esti in spatele circului ..tu cu iosif kiss,budescu,cu chilir(care nu e numele lui adevarat)…asa ca succes incontinuare sa loviti piesa castigatoare!

  12. Anda este dreptul tau sa crezi ce vrei si sa te lasi manipulata de cine vrei , tocmai din acest motiv nici nu ma mai obosesc sa dau declaratii publice tocmai pentru ca presa in Romania nu se face asa cum ar trebuii adica civilizat si respactand parerea tuturor partilor . Toti cauta sa te instige si sa te bage in scandal pentru un tiraj mai mare al ziarului sau ,asa ca eu m-am cam saturat . Ceea ce este foarte important si ma bucura nespus este faptul ca in sfarsit romanii s-au trezit si reactioneaza asa cum o faci si tu intr-un sens sau altul conteaza prea putin important este ca vremea celor care se credeau imbatabili si atotsuperiori , a celor care obisnuiau sa manipuleze tot si pe oricine si stiau rezultatele oricarui concurs inca inainte de a exista sa dus si a sosit vremea celor multi care sa aibe puterea si asta este ceea ce eu promovez , ma lupt si cant inca de 12 ani .

  13. Draga Radu,sa vezi ca totusi nu sunt o neavenita si prost educata si am pretentia ca fac parte din tanara generatie de intelectuali care spera sa schimbe ceva in tara asta, vreau sa-ti spun urmatoarele: este foarte bine ca avem drept de opinie, de libertati de ce vrei tu in Romania, de aceea au murit tineri ca noi sa ducem mai departe mesajul lor …din pacate multi tineri asa cum esti si tu ai altii poate, ar face orice sa-si tradeze semenii. Doar un lucru vreau sa adaug Nico si Vlad sunt doua voci aproape unice la ora de fata;tu continui sa scrii urat de ei dar din pacate aici trebuie sa fie criticata piesa nu vocile.
    Avand in vedere ca tvr este publica tu o poti critica cat vrei, strange semnaturile contra demiterii conducerii muzicale ca au declarat ca piesa nu este plagiat si in ultima instanta adreseaza-te Parlamentului European la departamentul “Cultura” si spune-ti pasul Si anul trecut l-ai balacarit pe Moga, anul acesta pe Tudor la anul pe altii si tot asa mai iei si tu un 10% din banii care ies ca sa faci atata valva: DEGEABA.Ai face bine sa te plimbi cu sotia la brat sa-i faci dedicatii si sa faci ceva util sau chiar sa asculti pe toate posturile de radio- tv declaratia de la reprezentantul EBU ca piesa nu este PLAGIAT ca cele 4 note muzicale se pot repeta in sute de piese(asta daca ai cultura muzicala ar trebui sa stii)…In concluzie incearca sa faci ceva util de calitate si nu vei mai fi sau nu te vei mai simti un Frustrat.Cat despre Biondo,sincer am auzit de ei asa cum il cunosti tu pe Stefan Voitec. Cat despre cei 10000 de petitionari..din partea mea pot fi si 20.000.000 si stii de ce? ptr ca nu-mi mareste nimeni salariul, nu-mi plateste nimeni zecile de facturi si impozite si nimeni nu-mi da ceva degeaba.In concluzie le doresc mult succes lui Nico si Vlad si lui Tudor sa dea Dumnezeu sa vina cu locul 1 iar Biondo sa ajunga in Suedia o formatie la fel de bine cotata cum este a voastra in Romania si peste hotare. Pe curand.

  14. Maria nu am declarat nimic nicaieri de rau despre Vlad si Nico dimpotriva citeste si tu cu atentie declaratia oficiala de presa a baietilor de la Biondo si a mea ca sa comentezi in cunostinta de cauza . Uite ce se intampla tu ma jignesti , uite ce tip de limbaj foloseste si eu iti raspund politicos . Sti de ce ? Pentru ca vreau sa iti demonstrez in felul acesta ca si Andei ca respectul nu are nici o legatura cu manipularea . Da-mi un singur citat de al meu unde i-am jignit eu pe oamenii astia si iti dau perfecta dreptate in ceea ce spui dar tu nu observi ca parca sunteti aliniati in declaratii si rautati la adresa mea ? Nu crezi ca este ceva ciudata in asta ? Pune-te in locul meu ! Cineva inceraca cu orice chip sa scoata un vinovat pentru ceva anume si se pare ca nimeni nu vrea sa inteleaga ca ambele tabere in acest conflict spun acelasi lucru : VREM UN DREPT LA OPINIE ! Si cine sunt eu ca sa va dau acest drept ? Cumva presedintele tarii ? Presedintele TVR ? Presedintele EBU ? Si atunci care este concluzia ? Cine greseste si are interes sa intertina acest scandal ? Cine rade de noi ? Astea ar trebuii sa fie intrebariile care sa apara ! Mai gandeste-te si nu mai jigni gratuit pentru ca te vei coborai in mocirla pe care spui ca o detesti mai cu seama ca nu ma cunosti si anul trecut aceiasi mari oficiali ca si anul asta mi-au eliminat melodia de la Eurovision pe motiv ca am plagiat folclorul ! Ne-am facut de rasul intregii lumii Asa ca mai gandeste-te !

  15. Ok! acum m-ai convins esti decat un compozitor si poate interpret.Im cer scuze daca ai crezut ca te-am jignit si este foarte bine ca nu esti presedintele nimanui. Este adevarat folclorul romanesc este unic si de aceea consider amestecul de rap,hip,etno diverse amestecuri etc…cam chici.Daca mergi in tari cu traditii,Grecia,Spania,Bulgaria chiar vei vedea ca la ei nu s-a intamplat ca la noi.De unde se vede treaba ca aici tinerii pot face multe lucruri bune adica in tara lor cu ai lor si nu cu “altii “.De aceea iti recomand ca la anul cu piesa sau piesele pe care le vei compune, sa mergi sa reprezniti o tara straina sau chiar Suedia si iti dau votul meu pentru acolo. Sa inteleg ca de acum inainte vei proceda la fel adica vei contesta orice castigator Eurov.tocmai ptr ca tu ai folosit in piesa ta eliminata si versiune folclorica?Respectele mele ptr ce faceti! In rest totul este tacere.

  16. Chiar cred ca merit respectele tale atata timp cat de vreo 12 ani sunt cel care pun umarul la promovarea muzicii tarii mele asa ca lasa-ma sa iti spun ca nu cred in patriotismul tau brusc pentru ca altfel ar fi trebuit sa aud vocea ta strigand ca valori nationale ca Tudor Gheorghe , Phoenix , Benone Sinulescu , ar trebui promovate si nu am auzit vocea ta si nici a altora care acum sunt mari patrioti . Eu de bine de rau imi fac treaba si uite ca generatia asta a mea asa cum spui tu cu kitchurile astea etno danseaza muzica romaneasca la petrecerii si nu alta si sti ceva ma simt mandru de faptul ca eu am fost cel care am promovat-o asa cum ma simt onorat si mandru sa fiu producatorul marilor artisti care i-am enumerat mai sus si intru adevar iti dau dreptate resul e tacere !

  17. Radu..ce ne facem cu Svante asta?Suedez si nu tine cu Biondo?

    ia sa faci o petitie impotriva deciziei lui😀

  18. Iarasi deformezi adevarul Anda . Ce legatura are Biondo cu scandalul asta ? Sau tot nu vrei sa intelegi ca tocmai asta am afirmat in ultimele saptamani ca nu vrem sa implicam Biondo in scandalul mioritic . Cat despre suedezi sunt sigur ca la ei nu functioneaza spaga , nepotismul , sau traficul de influenta asa ca nu pot avea decat o parere ok despre omul asta . Petitia a facut-o altcineva nu eu si iarasi esti in eroare Opinia Publica nu trebuie sa poarte un nume ci pur si simplu asa cum ii spune si numele este opinia publicului si faptul ca vrei tu sa crezi sau nu afla ca sunt ceva oameni revoltati de scandalul asta si asta nu datorita faptului ca le-am cumparat sau manipulat eu parerile . Dau inca o data dovada de respect si iti raspund iar chiar daca este cat se poate de clar faptul ca comentariul tau este provocator si tendentios dar repet inca o data asta am invatat eu de la suedezi :RESPECTUL !

  19. Imi pare foarte bine ca cei de la Biondo au un manager roman…:) Felicitari pentru contractul incheiat!

    http://www.myspace.com/biondofansromania

  20. Iti multumesc Anca si te rog lasa-mi un mail sa te pot contacta . Faceti o munca grozava si fara voi probabil nimic din succesul trupei Biono nu ar fi existat . Multumesc !

  21. Ma poti contacta la biondofansro@yahoo.com. Multumesc pentru aprecieri!🙂

  22. Vai,dar au venit Biondo Gay?ati fost la aeroport ieri,ca era mare tamtam ca vin pe 10 martie:”sa-i asteptam la aeroport cu floarea nu ma uita”..

    Hai Anca ca esti tare..cate nick-name-uri ai pe site-ul eurovision? tu pui o intrebare si cu alt nickname raspunzi..Ancuto Ancuto vezi sa nu ajungi ca o Ancuta dintr-un roman din prea multa dragoste ptr Biondo..

  23. 🙂 Nic macar nu intru pe site-ul Eurovision…am intrat mai demult, si oricum iti trebuie cont, si nu am 7 cont-uri daca asta ai presupus tu 🙂 Chiar daca te doare ca Biondo chiar au foarte multi fani in Romania (ceea ce mi se pare cam jalnic), lucru asta e adevarat (nu sunt doar eu si cele 10 000 de adrese de e-mail pe care mi le-am facut cu ocazia Eurovisionului🙂 …si nici nu stau sa scriu mesaje impotriva nimanui cu jigniri si aberatii…spre deosebire de altii …:) oricum, iti recomand niste analize, sa nu ai ceva la ficat…daca iti pare rau ca o anume trupa din Suedia are succes in Romania nu e foarte bine pentru tine..
    Si nu te obosi sa-mi raspunzi pt ca nu cred ca o sa mai intru aici prea curand🙂

  24. Draga Radu,
    Ma bucur ca tu te vei ocupa de baietii de la Biondo in Romania! Am mare incredere in tine, poate si pentru ca stiu ca nu esti manat de interese perverse si ca pui suflet in toate proiectele in care te implici! Ne punem toate sperantele in voi! Incearca insa sa tii scandalurile departe de Biondo! Sunt prea buni… nu au nevoie de o astfel de promovare… Si Radu, inca ceva… ai grija de ei, pentru ca sunt alt ‘aluat’. Noi suntem obisnuiti cu ‘hienele’ astea de pe aici, ei nu! Multa bafta!

  25. Asa voi face Andra !

  26. Cei de la Antena 1 au dat dovata de o nesimtire crunta,nu pot sa cred ca au zis ca s-a anulat intalnirea si ca ii vor chema pe Nico si Vlad.Imi pare foarte rau!Oricum Radu,noi iti multumim pentru toate eforturile tale!
    Bafta!!

  27. Eu nu inteleg cum de si-au permis antena 1 sa faca asa ceva avand in vedere faptul ca nu au pus conditia asa aiba exclusivitate…

  28. Pai e de vina si Radu la faza asta nu numai Antena 1 !
    Emisiunea aia Duminica in familie are 2 producatori ..cei ce tin de Antena 1 (Intact) si producatorii externi (Contera..Morosanu..& company adica toti babalacii ..care mai lucreaza pe contract si cu si TVR.. si care mai sunt si prieteni cu fam Tudor, Nico)
    Sunt absolut sigura ca nu Intact – Antena ..si- bagat coada aici .ci clica cealalta !!!
    Si mai e o chestie ..anuntul ca vin la aceasta emisiune e de mult timp pe forumul baietilor.cu siguranta scarba de Nico stia de asta .. fata asta nu suporta succesul lor cu niciun pret ..si in continuare apeleaza la toate pilelele posibile pt a baga strambe ..exact cum a facut si cu castigarea “obligatorie ” de catre ea a Eurovisionului romanesc !

    Intact( Antena1, Jurnalul antena 3 ) au fost singurii din tot peisajul media care a sprijinit aceasta trupa inca din semifinale , fibnale..post concurs etc)..au prezenatat reportaje cu ei la stiri si de la aeroport..acum cand au sosit..!!!!!
    Deci cu siguranta nu ei au decis la faza asta ..ci coproducatorii externi ai acelei emisiuni.care fie vorba intre noi nu e cine stie ce ..pacat de Mihaela !!!

  29. Draga Radu,

    Acum ca vizita baietilor de la Biondo aproape s-a incheiat, spune-ne cum crezi ca a mers totul. Desigur, tu ai fost aproape tot timpul si ai vorbit cu ei si cu Michael… ce parere ei? Sper ca nu vor parasi tara noastra deceptionati… Noi te asteptam cu totii pe myspace, sa ne fii alaturi. Ne-ai face o mare bucurie daca ti-ai deschide si tu un cont! Iti multumim pentru tot ce faci!

    Cu drag,

    Andra

  30. Felicitari pentru inspiratia avuta atunci cand v-ati hotarat sa-i impresariati pe minunatii baieti de la Biondo. Se vede ca sunt niste oameni de calitate, de bun simt si au niste voci minunate. Grav este faptul ca reactia anumitor persoane din show-bizz-ul nostru ma pune pe ganduri. Oare atat de mici am ajuns la suflet incat sa nu ne opreasca nimic de la comiterea unor “gafe” care nu denota decat prostie si lasitate? Bomboana de pe coliva a fost incidentul de ieri, de la antena1 (nu pot sa scriu cu litera mare), iar faptul ca i-au invitat pe Nico si Vlad in locul lor, nu face decat sa dovedeasca inca o data, daca mai era nevoie, ce priceputi suntem la carcoteli de genul asta. M-a dezamagit si Maruta cu ale lui intrebari “inteligente”, ca sa nu mai zic de moderatoarea de la National TV, care si-a dat masura inteligentei in fata natiunii. M-a convins definitiv ca este blonda natural. Pe dumneavoastra va rog sa aveti grija in continuare de baietii astia super si sa ni-i aduceti aproape de cate ori se poate, fiindca noi, fanii lor, sigur vom fi langa ei sa-i sustinem neconditionat. Toate cele buna.

  31. Va multumesc si sper in numele meu si al haiducilor mei sa va aducem numai bucurii prin ceea ce facem . Baietii sau simtit minunat si cred ca va iesi un videoclip trasnet . Din luna mai probabil vom incepe si concertele si chiar daca ei sunt deja semnati si in Germania si Austria unde se pare ca au o multime de fani deja promit sa tin la regula de aur ca orice premiera legat de Biondo sa se intample in Romania intai . Stati pe aproape pentru ca mai sunt inca multe surprize si inca nu ati vazut si auzit inca nimic🙂 !
    Promit sa imi fac timp si pentru un myspace Andra .

  32. http://myspace.com/olgaiosub este profilul meu pe myspace music! Sper sa iti placa cover-urile! Astept parearea ta si a tuturor celor care vor asculta piesele!
    Multumesc mult!
    Olga

  33. buna Radu.
    as vrea sa te intreb daca ai in proiect lansare de tinere talente in domeniul etno.
    te rog sa-mi dai detalii pe adresa de mail de mai sus.ms molt ..

  34. Sint interesat sa am colectia intreaga de albume K1.Am un singur album:Pentru Romania.Tot caut pe net dar nu gasesc pe nicaieri ceva albume de vinzare.

Leave a Reply

