Iarasi pe cai ! Votati pentru Ro-Mania la Eurovision !

Nu am mai scris de mult si recunosc ca probabil asta nu este un lucru bun ! O sa incerc ( dar nu promitūüôā ) sa repar asta !Pana atunci sunt bucuros ca iata nu nu ne-am lasat doborati de prostia unora care facand parte din marii jurii nu sunt in stare sa recunoasca o tema ¬†melodica ¬†compusa acum mai bine de 3000 de ani cum este cea a Calusului romanesc ¬†si sa realizeze ca nu are cum sa fie compusa de mine si de baietii mei ¬†!Dar asta e !Am ajuns prin bunavointa lor si creatorii uneia dintre cele mai valoroase teme din folclorul romanesc si in mod ciudat am ajuns sa ma felicite lumea pentru ceva ce ¬†este compus de mine in egala masura cu inca 22 de milioane de romani cu tot cu milioanele de stramosi care au transmis melodia asta pana la noi ¬†!Dar cui sa ii explici ca folclorul se transmite prin ” plagiat ” ca sa ma exprim pe intelesul unora care au lipsit de la acele lectii de limba romana elementeare unde ne explica invatatoarea ca cele mai importatnte caracteristici ale folclorului sunt tocmai faptul ca se transmite prin viu grai din generatie in generatie ¬†si ca este o creatie colectiva si in acelasi timp anonima , oricine avand practic posibilitatea si datoria totodata sa imbogateasca aceasta zestre culturala .Dar asta e !LA noi si numai la noi pentru o zi ca in bancul ala celebru tema calusarilor ¬†ultra cunoscuta de toti romanii a iesit brusc din folclor si a devenit creatia mea , a lui Dani si a lui Mirceaūüôā ! ¬†Foarte tare ! Cati romani erati fratilor in juriul ala ??? ¬†Intelege vero unul limba romana ? Iata cateva intrebari care nu le-am pus de un an si a venit vremea sa le pun ¬†! Ma bucur ca iata exista o reparatie si vad ca melodia de anul asta care foloseste aceiasi tema cu a noastra de anul trecut nu are aceleasi probleme si ma bucur pe bune pentru ei chiar daca raul facut a ajuns pana la oficialii de la Eurovision care oricum nu mai inteleg nimic din modul in care jurizam noi romanii acest concurs !Dar din nou spun ¬†asta e !Nimeni nu are putere mai mare ca MAI MARII ! Poate s-a schimbat zic ceva si sper sa nu fim iarasi eliminati pentru “plagiat de folclor” ( cum sunaūüôā ) si anul asta !Pana atunci va spun ca nu stiu ce artist din Romania ar fi renuntat la peste 100.000 de euro pentru a participa la un concurs alaturii de niste prieteni asa cum au facut-o cei de la¬†RedNex¬†¬†renuntand la ¬† concertele care le-ar fi avut in perioada asta ¬†pentru a venii a doua oara la Eurovisionul romanesc ! De asemenea nu stiu cati si-ar fi lasat acasa mama grav bolnava pentru a veni in Romania asa cum a facut Marry Jo si nu vreau sa fac o telenovela aici scriind lucrurile astea dar vreau sa spun ca sunt inca oamenii pe planeta asta pentru care nu conteaza doar banii sau publicitatea , asa cum ¬†la noi in showbizzul nostru sunt unii care ¬†si-ar ¬†vinde ¬†si parintii nu numai prietenii pentru un strop de reclama sau o punga cu bani !¬†Dar asta e !Norocul nostru al celor multi este ca suntem multiūüôā si aste de ajuns ! M-am convins de lucrul asta aseara la o emisiune de la televiziunea Favorit unde nimeni nu ar fi crezut ca vor venii cei de la RedNex tocmai pentru ca nimeni nu credea ca niste artisti mari care au vandut peste 2 milioane de discuri si au cantat peste tot pe glob ar face ceea ce multi foarte multi artisti celebrii din showbizzul romanesc nu fac si anume ar RESPECTA FOLCLORUL ROMANESC ! Mai mult decat faptul ca emisiunea a fost un real succes si de la masinist pana la operator in frunte cu producatoarea emisiunii toata lumea am dansat si am cantat a venit si recompensa ! Peste 2000 de mesaje primite de la oamenii normalii care iubesc muzica tarii lor ! Iar cei de la RedNex au declarat public pe post ca este una dintre cele mai tari experinete traite ramanad realmente socati de bogatia cantecului nostru ¬†si caldura si voia buna de la o petrecere tipic romaneasca ! Multumim Favorit Tv si tineti-o tot asa eu sunt sigur ca viitorul televiziunii este televiziunea de nisa in care fiecare spectator se va regasii si mai cred ca publicul care si-ar dorii spectacol televizat cu traditii si cant romanesc este foarte mare ! Asa cum in muzica pana acum cativa anii erau unii care se gandeau ca pot controla si conduce ¬†tot si iata ca datorita internetului ¬†si-au luat teapa ¬†, tot asa si in televiziune cred ca fiecare foarte curand va putea opta pentru ¬†ceea ce ii place sa vada nu pentru ceea ce ii este bagat cu forta pe gat !!! Si atunci sa vezi de fapt reating pe bune !!!Dar asta e !Pana atunci ¬†daca ceea ce am facut noi pentru Romania credeti ca merita sa ajunga la Belgrad , vom fi bucurosi sa luptam pentru voi si sa aducem acasa Eurovisionul pentru ca horele romanesti oricum am inceput sa le mutam prin Europa ata prin turneele care am inceput sa le promovam cat si prin romanii nostri din ce in ce mai numerosi in strainatate ! De altfel melodia ” Railroad , Railroad ” a trupei Ro-MAnia laturi de RedNex le este dedicata si povesteste despre romanii nostrii din diaspora .Oricum vreau sa multumesc formatiei¬†Ro-Mania¬†si tuturor fanilor ei pentru toate satisfactiile pe care ¬†le-a ¬†oferit ( ¬†inclusiv mie unuia dintre fondatorii si producatorii ei ¬†) prin promovarea ¬†( si nu la misto cum o fac alti mari artisti care prelucreaza folclor) ¬†, ¬†demna ¬†a cantului popular romanesc asa cum l-am simtit si prelucrat noi in 2008 !¬†Hai Ro-Mania ,Hai ROMANIA , Multumim RedNex !

2 responses to “Iarasi pe cai ! Votati pentru Ro-Mania la Eurovision !

  1. Buna, Radu! Am vrut de mult sa-ti scriu. Ma numesc Amalia si sunt un fan Ro-Mania si in acelasi timp al tau. Abia am asteptat sa vina sambatat seara, sa inceapa Eurovisionul! Imi pare foarte rau ca nu au putut merge mai departe! Ati muncit mult….stiu asta….iar melodia era foarte buna! Pacat ca nu mai sunt in tara asta romani adevarati care sa aprecieza folclorul romanesc!Baietii ce spun….sunt dezamagiti?……Presupun ca da….
    M-am intrebat toata noapte….printre lacrimi….de ce trebuie sa aiba si ei aceeasi soarta ca a mea……si eu am fost prima care a picat… Era anul trecut, in clasa a IV-a, la olimpiada de educatie tehnologica, faza nationala. La faza locala si la cea judeteana am luat premiul intai…..urma faza nationala pentru care m-am pregatit zi si noapte…stiam fiecare cuvintel din toate cartile din care trebuia sa invat…doamna profesoara imi spunea ca nici nu se gandeste ca nu am sa iau premiul I. Dar norocul nu a fost de partea…la sfarsit…dupa proba teoretica si proba practica am iesit pe locul 14. S-au dat trei premii (locul I,II si III) si 10 mentiuni…asta insemnand primii 13 elevi….iar eu am fost pe locul 14. La fel ca baietii de la Ro-Mania…am fost prima care a picat. Mie mi se parea nedrept deoarece ii intrebam pe ceilalti ce-au facut la proba teoretica si nici macar nu mai stiau ce subiecte au fost…Am suferit mult timp pentru asta….la fel cum am suferit si anul trecut si anul asta pentru RedNex si Ro-Mania…nu vreau sa fie ghinionisti la fel ca mine…nu vreau sa aiba aceeasi soarta ca a mea…
    Am plans mult pentru ei si nu cred ca a fost in zadar…decat sa tin in mine toata suferinta mai bine plang…Si plang pentru ca ii iubesc mult….in seara de sambata un gand urat mi-a trecut prin minte : “Poate er trebui sa ii urasc pentru ca sa poate ei reusi….”…..dar eu nu vreau sa ii urasc…de fapt…mi-e foarte greu sa fac asta si nici nu vreau…te rog sa-mi spui tu ce sa fac pentru ca (spre rusinea mea) eu nu stiu cum sa iau legatura cu ei….Mi-as dori sa ii pot incuraja inainte de fiecare concert…fiecare spectacol….si nu pot sa o fac decat in gand….. Daca citesti aceste randuri si vrei sa imi trimiti un raspuns iti dau id-ul meu de meesenger> amalyapodoleanu@yahoo.com…… Daca nu vrei nu ma supar….tot va iubesc pe toti si veti vi in sufletul meu chiar si pe lumea cealalta…..pentru ca mi-e greu sa va uit si nici nu vreau sa va uit!

  2. O veste buna ! Noi nu ne dam batuti cu una cu doua si uite ca cineva face dreptate intotdeaunaūüôā ! Asa ca Back In The War !!!!!

Leave a Reply

