Inka Una ! – Korekt feat. Rafaga

      Poate nu ati crezut ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat (si poate si meriti🙂 ) – PRIMESTI !

Se intampla atunci cand parca tot Universul ” comploteaza ” cu tine sa iti realizezi visele !

Incercand sa gandim o strategie cat mai buna pentru “copiii ” nostri de la trupa Korekt ne-am permis sa visam acum vreo 3 luni la ideea de a-i lansa in mod oficial atat in Romania ,cat si in strainatate  printr-un featuring cu o trupa tare in trend-ul lor . De altfel, strategia noastra pentru toate trupele care le producem a fost si este sa le facem cunoscute si in strainatate  conducandu-ne dupa un principiu simplu : daca noua romanilor ne-a placut o trupa sau o piesa anume de ce nu ar place si altora , si ghiciti ce s-a intamplat ?  Rafaga una dintre cele mai tari trupe latino au acceptat provocarea . Si uite asa dupa ce am pus umarul la organizarea mini – turneului din tara incheiat cu succes de  Rafaga ne-am trezit cu toti membrii trupei luni in studio la inregistrarile noului single Korekt si Rafaga  . Tare de tot ! Iar piesa ( ” Sabes “) este dupa parerea mea candidata cu acte in regula la topurile din Europa in vara asta . Poate si din America Latina🙂 .    Deja , Dan Popi ( Sony Music ) a semnat-o worldwide si dl. Cornel Diaconu producatorul festivalului  Callatis ne-a solicitat in mod oficial colaborarea celor doua trupe ” live ” pe scena festivalului anul acesta .

Iata cum in mai putin de trei luni de zile am reusit cea de-a doua colaborare la “nivel mare” dupa deja celebra piesa “Well-O-Wee” cantata de RedNex si Ro-Mania – care deja se pregateste pentru lansare in cateva saptamani  in Scandinavia .

Ne-am pus in gand sa demonstram ca putem de aici din Romania sa ne facem meseria de PRODUCATORI , fara sa fie necesar sa emigram. Si chiar daca ne-am obisnuit  sa fim ironizati atunci cand facem afirmatii  de genul faptului  ca vom avea artisti romani care sa cante pe stadioanele lumii in cativa ani , sau ca vor veni trupe mari sa inregistreze single-uri la noi acasa care le vom vedea in heavy – rotation pe Mtv in lume , imi aduc aminte de momentele de acum vreo 12 ani cand le spuneam tuturor ca vor ajunge sa vada cantand si altceva pe televizoare decat aceleasi vedete  “usoare” din muzica sau ca vom putea auzi muzica romaneasca la radio in lume , sau ce sa mai zic ca o sa vina RedNex la noi in tara sa concureze alaturi de Ro-Mania pentru Eurovision . Hahahaha , cred ca m-ar fi dus direct la balamuc daca le ziceam asta acum vreo 10 – 12 ani ,……….. dar iata CA SE POATE , si asta doar pentru ca visul nostru  a fost impartasit de fanii nostrii si ai trupelor produse de noi care ne-au dat curajul asta nebun si ne-au sustinut sa nu ne fie frica sa incercam lucruri aparent imposibile care in timp au devenit Realitate .

Asta e sublim : Sa vezi cum Visele devin Realitate !!!!!!!!!

…….si inka nu ati vazut (auzit) nimik !

Stati pe aproape !

BAFTA Korekt !!! ……… si joaca !

11 responses to “Inka Una ! – Korekt feat. Rafaga

  1. Interesant!!!Sunteti tari fratilor!Felicitari si pt ceea ce faceti,,,in sensul ca promovati muzica etno romaneasca!
    Intamplator si eu promovez muzica populara romaneasca prin intermediul unui post de televiziune creat de o echipa de oameni inimosi!Postul tv emite live & free pe internet la adresa http://www.romusictv.ro
    Intrati si spuneti ce parere aveti!

  2. Super tare Horia ! Felicitari ! LAsa-ne adresa ta de mail sa iti dam si noi materiale ! ….si joaca !

  3. Desi ma consider un fel de ”rocker din nastere” (cu muzica asta am crescut) am urmarit lansarile romanesti din perioada 1994-2001. (Poate si pentru ca eram mai atras de muzica asta, copil fiind).

    Am si acum (intr-o cutie mare, dar sigura) primul album semnat Project K1 (Phoenix Dance Explosion) si primul album K1. Stiu despre lansarea albumului Ro-Mania si despre ce trupe promovati in perioada respectiva.

    Zilele trecute, un amic mi-a amintit de voi si de ”perioada muzicala K1” asa ca am dat intamplator peste blogul asta.

    Ma bucur ca v-ati urmat in continuare proiectele. Bafta !

  4. Iti multumesc pentru urari si apreciere si sper sa nu te fi dezamagit de-a lungul anilor ! Toti K1

  5. Salut Radule,

    am descoperit blogul asta azi si m-am bucurat. Prin USA cand ajungi? ma bucur ca totul merge bine cu tine desi nu am avut timp sa citesc tot…. Nu pot crede ca baiatul tau e in clasa a V-a . Numai bine.

    Lavinia de la Tg. manastiri, bunici, casa de cultura, campul Verdes, tara tara vrem ostasi.
    Apropos, Andra ce mai face

  6. Wow ! Ce bine imi pare sa te aud ! Lasa-mi o adresa de mail sa putem vorbi ! In rest totul bine ! La tine cum e ?

  7. Salutare ,

    adresa mea de e-mail e lavelinda@yahoo.com. Chiar sper sa te mai “aud” sa imi zici ce lucrur minunate mai faci. Nu ma asteptam la un raspuns asa de promp , se vede ca ti-a intrat microbul de blog in sange. … ha ha ha . A, era sa uit am o fetita de 10 luni , Maya, in sfarsit am facut si eu ceva bun pe lumea asta. Sper sa mai conversam. sa imi scrii si tu e-mailul ca sa iti scriu acolo.

    Lavinia

  8. si am mancat la litere de parca imi era foame….

  9. Mail-ul meu este radu@k1.ro ! Am incercat sa scriu pe al tau dar nu merge😦 !

  10. hei hei, asta pentru ca dupa com mai e un punct. uite incerc dinnou Scuza-ma. Astept sa “vorbim”
    L

    lavelinda@yaho.com

  11. nici acum nu e bine, ha ha, ha, cat de greu e pentru cineva sa scrie? Aparent foarte greu!

    lavelinda@yahoo.com

Leave a Reply

