ATI GRESIT BLOGUL !!!!!!!

Acest post il scriu pentru toti aceia care ori nu au inca suficent discernamant sa se poata proteja impotriva manipularii ori sunt rau intentionati si nu vor sa vada adevarul fiind de cele mai multe ori “uneltele ” unor “colegi” plini de “bune intentii” .

Pentru voi toti acestia care va regasiti in randul celor de mai sus :

ATI GRSESIT BLOGUL !!!

Ma minunez cu cata inversunare o anumita categorie de oameni isi cauta un “tap ispasitor” ! O persoana pe care sa o acuze pentru insatisfactiile si refularile lor spirituale. O persoana care sa devina cauza “mediocritatilor” difuzate mass-media ( a se citi bagate pe gat cu forta ) ! Am o surpriza pentru voi fratilor !!!!!! ATI GRESIT BLOGUL !!!!! Muzica pe care persoana mea si partenerii mei o promoveaza de 10 ani este cea pe care CULMEA nu o promoveaza de aceiasi 10 ani nici radiourile si nici cluburile sau televiziunile muzicale , este muzica ETNO ! Muzica pe care o promovam noi spre stupoarea voastra este sustinuta de singurul si cel mai puternic sustinator REAL : PUBLICUL ,FANII, cei care de aceiasi 10 ani ne cumpara cd-urile , si vin la concertele noastre ! Si inca ceva : Sunt mandru de faptul ca cel putin eu nu fac parte din “gasca ” selecta a celor pe care domni sau doamne ca Vera si onorabilul analist cultural probabil le asculta si le respecta dintre creatiile muzicienilor romani contemporani – acei “copy -paste ” care fac ca natia romana sa fie catalogata o natie de hoti pe toata planeta . De ce ? Pentru ca cel putin muzica mea este “plagiata” dupa oameni simpli care au cantat-o de mii de ani la munca campului , sau la bucuriile si necazurile prin care au trecut, sau in timpul procesului transhumantei , si asta ma face sa cred ca daca o persoana ca maestrul Tudor Gheorghe are incredere in mine si de 5 ani facem succes in aceiasi echipa cu “Anotimpurile poeziei romanesti “, daca o persoana ca maestrul Benone Sinulescu a avut incredere sa se lase produs de mine si daca trupe ca RedNex care chiar au vandut cateva zeci de milioane de discuri pe planeta asta vin sa lucreze, in studioul meu , asta ma face sa cred si o spun din nou : CA NU VRETI decat sa gasiti un vinovat pentru faptul ca nu aveti ‘RADACINI” aici pe pamanturile astea si atunci poate ca emigrarea (nu in Norvegia pentru ca acolo o sa dati de RedNex !!! ) ci undeva unde sa fiti fericiti – adika SINGURI ,ar fi o solutie !

Va sugerez Planeta Marte – am auzit ca a fost locuita si parasita ulterior – deci E LIBER !

P.S.

Sunt mandru ca sunt Roman si produc muzica romaneasca asa cum sunt foarte fericit ca “familia” europeana din care facem parte acum apreciaza cel mai mult din Romania ( spre ciuda unora – sic! ) : MUZICA ETNO inspirata din folklorul poporului meu , care ma lupt sa o descopar , sa o adaptez si sa o promovez impreuna cu haiducii mei de zece ani !!!

……….SI JOACA !

 

4 responses to “ATI GRESIT BLOGUL !!!!!!!

  1. hey radu:

    i dont know if you remember me: i was the canadian who stayed on strada moldovita with his girlfriend in 96. i’m happy to see that things have turned for the best for you.

    on my part things are doing great as well. i’m still a journalist, at the canadian press now.

    i’d be happy to hear from you directly, if you can get my email. or just answer my post. but i’d be happy to make contact.

  2. Hy Alexandre it’s nice to meet you again ! My e-mail is radu@k1.ro !

  3. nu-mi place stilul de muzica pe care il promovai/promovati, treaba de gusturi, dar imi place ultima parte din blog si ideea😉

    keep up the good work

  4. Thx de_ce pentru comment ! Nu mi-am propus sa fac marketing prin acest blog muzicii etno ci pur si simplu sa invat ceva de la altii ca tine !🙂

Leave a Reply

