S-a stins un EROU ! A mai aparut o stea pe cer !

Azi a fost una dintre acele zile ale vietii unui om care te marcheaza pana la sfarsit ! Azi sa stins din viata bunicul meu ! Unul dintre cei mai mari aviatori pe care Romania i-a avut . Un spirit care m-a format sa devin ceea ce sunt ! Un luptator , un haiduk , un OM liber . Imi spunea ca cel mai de pret dar al vietii este chiar VIATA ! ” Asa tatoiule  !”. M-am simtit toata ziua mic , mic de tot si nu stiu de ce in viata doar cand pierzi pe cineva tare drag iti dai seama ca iti irosesti zilele pe nimik , ca reusesti performanta sa devi un supravietuitor fara sa mai iti poti permite luxul de ati urmarii visele ! Hmmm! Si pana la urma….. Cu ce pleci ? Aparenta filozofie ! Ma gandeam cata putere , cata demnitate trebuie sa ai ca om care te-ai luptat pentru coltul tau de tara , pentru coltul tau de lume si nu numai pentru tine , si sa nu vrei sa spui nimanui lucrul asta ??? Sa te stingi in patul tau fara sa stie aproape nimeni ca poate si din cauza ta traim azi mai multi in LIBERTATE ? Oare nu asta inseamna sa fi EROU ? Puterea de a nu vrea nimik in schimbul  vietii tale dedicate celorlati ? Poate ca da si din acest motiv chiar daca am 30 de ani sunt barbat si sunt tare ,plang ! Pentru ca eroii merita plansi si daca iti mai sunt si bunici atunci merita sa te apleci in genunchi si sa te intrebi cum pe acest pamant pot apare oameni ca bunicul meu ,si oameni ca cei care nici macar nu s-au gandit sa ii acorde onorurile cuvenite pentru cele peste 1000 de misiuni in cele doua razboaie , pentru cele 3 prabusiri cu avionul din care doar bunul Dumnezeu la salvat si habar nu ma pentru cate mii sau zeci de mii de vieti a salvat ! Cum ? Sunt iar revoltat , si mi-am jurat ca de data asta sa nu mai las lucrurile asa pentru ca cea mai mare greseala pe care o facem este sa ne uitam radacinile ! Eu mi-am jurat ceva si sper ca Cerul sa imi dea puterea sa indeplinesc ! Pentru tine Tatoiule ! Dormi in pace pe patul tau de stele si fie ca Lumina sa te primeasca si sa veghezi asupra noastra ! Sa-ti fie Lumina !

4 responses to “S-a stins un EROU ! A mai aparut o stea pe cer !

  1. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l inalte!

  2. Si asa s-a inaltat pentru a cata oara … spre cer … de data asta pe aripi de ingeri (sau poate chiar pe aripile prietenului sau drag … I.A.R. 83) … A vrut sa mai decoleze o data impreuna cu un bun prieten … iar acum isi povestesc unul altuia diferite intamplari care i-au legat k prieteni … Fie iertat si odihnit de Dumnezeu! Multumesc, Tatoiu’ pentru ca si tu si cei asemeni tie mi-ati dat sansa sa traiesc demn pe acest plai de dor numit Romania!!! Dumnezeu sa ne aibe si pe noi in paza sa!

  3. duminica 23:19

    am ajuns pe la net, adica acasa in braila, shi citind aceste lucruri minunate ma fac sa scriu shi eu…

    joi dimineatza cu o mare insistentza asupra tatalui meu, am plecat, ce-i drept cam tarziu pe la 10:30. dar nu am putut mai devreme ca avea foarte multa treaba. oricum a lasat o mare parte din ele mamii mele.

    am plecat. am ajuns prin buc. pe la 12:30 shi prin zona studioloului pe la 13:15. incercam disperat sa-l sun pe seba dar nu rspundea, de fapt ma respingea. mi-am data seama ca e prea tarziu ca sa mai ajung. asha ca am lasat 2 cuburi unu de clapa shi unu de chitara la studio, shi am luat marshalu la reparat ca se cam stricase

    la reparatii, la Calin, am realizat cu stupoare ca s-a dezlipit. s-a DEZLIPIT membrana. nimeni nu mai vazuse asha ceva mai ales la un marshal. l-am lasta la lipit. shi viteza catre radu, asha ca am pus radaru’ in functiune ca sa mai cashtigam timp.
    am ajuns pe la 15:00 pierzand printe blocuri 15 min de invarteala ca ma ratacisem, de fapt debusolat.

    acum o luna shi ceva am cunoscut o mama extraordinara, mama lu’ radu care mi-a cam spus toata istoria bunicului lui, cunoscandu-l vrand nevrand. un om, care nu cred ca exista cuinte sa il poata inaltza cum se cuvine. l-am vazut pe raducu mai distrus caoricand, shi mi-a facut placere sa-i fiu alaturi, sa-i fim alaturi.
    Tudore, sa-ti traiasca tatal, caci el pentru tine face totul, cu bune cu rele. sa shtii ca oamenii sunt oameni, shi vor greshii mereu, oricat s-ar stradui ei.
    un asfel de strabunic mai rar…
    Dumnezeu sa-l odihneasca shi sa-i arate calea catre lumina…
    poate poporul va shtii vreodata cine a fost acest om
    sunt alaturi de voi
    Dumnezeu sa-l odihneasca…
    eu…

  4. HAiduci Adevarati ! Va multumesc si cred ca si bunicul meu ar fi fericit sa citeasca aceste randuri ! de fapt chiar cred ca le citeste ! Pace !

Leave a Reply

