Vreau bilet !

Se pare ca nu scriu de pomana pe aici ! Iata ca de ieri unele lucruri publicate aici le veti vedea si in singura revista de cultura a spectacolelor “Vreau bilet !” editata si publicata de bunul meu prieten Pepino Popescu. Ieri am fost la evenimentul prilejuit de lansarea revistei si am luat ” o gura de oxigen ” la recitalul extraordinar dat de maestrii teatrului romanesc Radu Beligan si Marin Moraru .Apropo a fost onomastica marii doamne Olga Tudorache . La Multi Ani ! Stati pe aproape legat de ce se va intampla in jurul acestei reviste , o sa fie surprize, surprize ! Pana atunci am sa incerc sa va tin la curent cu ceea ce se intampla in lumea spectacolelor cu bilet si de calitate .Viata lunga “Vreau Bilet ” !

Luna aceasta va recomand chiar spectacolele unde “am pus umarul ” si eu :

Uriah Heep – 29 octombrie 2006 Sala Palatului

Tudor Gheorghe – 03 noiembrie 2006 Sala Palatului

Enjoy !

4 responses to “Vreau bilet !

  1. Buna dimineata Haidukule!🙂

    Sa nu crezi ca te-am uitat, doar ca am avut fooooarte multe treaba, cu toate astea te-am citit zilnic.🙂
    Tudor Gheorghe suna tentant asa ca o sa ma straduiesc sa fac ceva in sensul asta.
    Si ca sa fiu solidara cu tine, le doresc celor de la “Vreau bilet” viata lunga. Chiar sunt curioasa de formatul revistei…🙂

    Wk-end placut (in cazul in care nu ne mai “vedem”)!

  2. Pentru sectacolul din 18 ti-am pus deoparte o invitatie ! Apropo am vazut ca lucrezi in domeniul HR ! Sti ca ma intereseaza ? Poate discutam pe un mail chestia asta ?!

  3. Multumesc mult Radu! Acum ma simt un pic aiurea…
    Bineinteles ca putem discuta, ai e-mail-ul meu, scrie-mi si te ajut cu placere daca pot!🙂

  4. cakjfnsoitsnfg

    sfkhsaoriwerfn\socinoerihjsf baOD:hjatrhiasfvsfnbORUJwvns\lkdnfpoe9itwtgg

Leave a Reply

