Munca

Azi a fost o zi pe cinste ! Asa cum imi place mie , cu foarte multa actiune ! Am hotarat strategia de relansare a noii formule RoMAnia , am inregistrat un videoclip , l-am montat , am definitivat formatul de Revelion l-a care lucrez de ceva timp ( o sa fie supertare!), am reusit sa si mananc si cred ca dupa ce scriu post-ul asta dau o fuga pana la Dani sa facem si single-ul RoMania asta asa de cireasa de pe tort ! Ah? Am program frate ! Sa mai zica cineva ca daca ai propria ta afacere nu esti sclav ! Esti mai sclav decat daca ai avea un patron pentru ca esti obligat sa si respecti directivele tale ! Cuvantul de ordine de azi a fost MUNCA !

Timpuri Noi – “Munca”

3 responses to “Munca

  1. Well done… I hope!๐Ÿ™‚
    Eu care sunt toata ziua pe net si citesc multe reviste ale presei, de ce nu am aflat inca de despartirea asta? Ma duc sa sap…
    Oricum pacat!

    PS: V-am vazut acum ceva timp pe voi la Teo cu o melodie care mi-a placut mult. Nu aveti de gand sa va promovati si voi?

  2. Acum ascut melodia voastra “Sa nu te pot uita” – imi place foarte tare!
    Felicitari!๐Ÿ™‚

  3. Multumesc Alina ! Din pacate nu am putut sa o promovam prea bine๐Ÿ˜ฆ ! Avem insa surprize !

Leave a Reply

