I am back in business !

Bai nene m-a blestemat calculatorul ! Dupa cateva zile de cosmar in care am facut muschi cu suruburile de pe el de cate ori l-am desfacut fara sa reusesc sa ii dau de cap l-am dus la “doctorul” Danny si mare surpriza ……. el care era sigur ca ii da de cap nimik , NIMIK , si iar NIMIK si cand pui la socoteala ca a avut si asistenta marelui Catalin “prieten” la catarama cu Gates si chitarist in timpul liber la formatia vocal-instrumentala K1 . In fine pana la urma happy-end tot Catalin a luat “fiara ” si impreuna cu Ionut l-au dus la depanat . Stupoare > Azi stetea bine merci si ma astepta la studio ! Nu imi vine sa cred ! Merge ! Yupiiiii ! Am curent in monitor ! Vant in pupa marinare ! Gata cu sarbatoarea ! Iar am obosit de scris ! Plus ca a aparut o idee interesanta legata de noua Ro-MAnia si vreau sa vad daca este ce trebuie !

Ne vedem maine loome !

Noapte buna !

P.S.

De mare caca gestul lui Ion , dupa 10 ani a ales cakea rusinii ca sa se desparta de FAMILIA lui ! Asta e ! NU vreu sa scriu mai mult despre asta pentru ca oricum m-a dezamagit rau ! Ii sugerez un alt nume la noua lui formatie si atat: “Ion si restul lumii” !

6 responses to “I am back in business !

  1. Of of haidukule… Chiar ma intrebam pe unde ai disparut… ๐Ÿ™‚

  2. Alinuta ! Salut ! Ma gandeam eu ca trebuie sa apari …! Oricum inca sunt ca pe o insula in mijlocul oceanului cu blogul asta !๐Ÿ™‚ Te mai astept ! Apropo care este adresa blogului tau ?

  3. Pai nu eu am fost problema, te-am verificat zilnic!๐Ÿ™‚
    Uite haidukule, ca sa nu zici ca vorbesti singur…
    http://alinaaldea.wordpress.com/

  4. Hehehe! Super tare ! Am ce sa citesc ! Nu promit o recenzie zilele astea pentru ca plec sa exasperez cativa ardeleni la Oradea cu un concert dar…… saptamana viitoare sunt calare pe blogul tau! Hehe nu suntem singuri , nu suntem singuri ….

  5. Vreau si eu in Ardeal…๐Ÿ˜ฆ Vreau sa fiu exasperata!!!!

  6. Am revenit ! Nasol de mers 11 ore dus si 11 intors ! Noroc cu publicul ala demential care m-a facut sa uit de oboseala ! Ok data viitoare mergem cu avionul si daca vrei hai cu noi !

Leave a Reply

