Puterea din tine

Azi am mancat bine la National Tv dupa care am facut o mare adunare de creiere legat de subiectul “Cum  ar trebui sa arate viitorul album K1 ? ” .Dupa vreo 3 ore datorita si influentelor benefice ale lui Andrei (basistul nostru) am ajuns la o concluzie interesanta ! o SA VEDETI:) ! Ne-a obosit ca de obicei discutia despre K1 si dupa o runda de alta discutii privind balurile de boboci am fugit din firma .L-am luat si pe asta micu’ (Danny) care nu prea avea chef de nimik . Ma gandeam impreuna cu el savurand o salata si o frumoasa zi de toamna la City Grill ce chestie ciudata se intampla atunci cand ai foarte multe oportunitati si paradoxal reusesti sa duci mult mai putine la capat cu succes decat daca ai avea ceva mai putine . Ati inteles ceva ? Nu conteaza ! Ideea era cate proiecte poti duce in acelasi timp si ce face diferenta intre perioadele cand poti mai mult si cele in care poti mai putin ? Eu cred ca motivatia personala , acel ceva care te face sa sari din pat dimineata cu un zambet  mare de  invigator , gata de munca , fara cafea si tigara, gata sa te iei de piept si cu muntii pentru ideile tale . Imi aduc aminte de vorba unui foarte bun prieten Teddy Dumitrescu care ma intreba acum ceva vreme cate bile pot prinde daca cineva imi arunca 10 ? Si dupa ce m-am gandit cateva secunde m-am hotarat sa fac ceea  ce ma invatat profa’ de fizica in liceu . Sa experimentez …….si ghiciti concluzie : NICI UNA ! Ciudat cand mi s-au aruncat 2 ,3 bile am reusit sa le prind chiar si pe toate altfel nici una . Apare concluzia veche si romaneasca “Alergi dupa mai multi iepuri si nu prinzi nici unul !” Asa ca Danny tata eu cred ca avem iar nevoie de concediu ca sa lamurim care din proiectele din plan ar trebui sa fie prioritare si care nu .

Sugestia zilei : Am putea pleca la munte cu gasca  sa compunem noul album K1!

Ma ofer voluntar si foarte motivat sa gasesc cea mai buna locatie si acomodare !

“Twisted Nerve” – Bernard Hermann

2 responses to “Puterea din tine

  1. Iar esti dus cu capu’.Pai daca plecam acum chiar ca nu se mai intampla nimik prin firma.Hai sa punem la punct lucrurile pe care le-am stabilit, sa facem ofertarile alea sa vedem cum stam si undeva in octombrie sa plecam vreo 10 zile cu baietzii.Cert este ca nu mai trebuie plecat asa tam nesam.Ne punem lucrurile la punct cat mai repede si apoi plecam.

  2. Ok ! ok ! Incercam si eu …. nu da cu paru’!

Leave a Reply

